Achizitii proiect RO BG 402 – Servicii de tiparire si alte activitati de editare online

Fundația „Natura Vie” Călărași implementează, în cadrul Programului INTERREG V-A   Romania-Bulgaria, proiectul “Pescuitul – oportunitate turistică transfrontalieră / produs și utilizare sustenabilă a patrimoniului natural și a resurselor”, cod ROBG 402  , cofinanţat de Uniunea Europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională.    Fundația „Natura Vie” Călărași, în calitate de beneficiar al finanţării, va achiziţiona “servicii de tiparire materiale promotionale si alte activitati de editare ( on line )”, coduri CPV 22150000-6 ,79810000-5 , 793414000-0, servicii necesare în vederea derulării și respectării obligațiilor ce decurg din Contractele de finanțare nr. 98322/30.08.2018 și nr. 98324/30.08.2018 încheiate între Ministerul Dezvoltării  Regionale și Administrației Publice și Fundația „Natura Vie” Călărași.Serviciile enumerate mai sus , se refera la:Tiparire brosuri cu studiul comun privind pescuitul de agrement:- 200 RO + 200 BG cu urmatoarele caracteristici : A5 hartie lucioasa inchisa, fara plastifiere, imprimare color plina , 100 pagini.Tiparire brosuri turistice pentru 3 pachete turistice FISHNAT:- 750 RO + 750 EN cu urmatoarele caracteristici : A5 inchis, hartie lucioasa,300:90 , fara plastifiere , imprimare full color , 20 de pagini.Tiparire brosuri cu 3 metodologii pentru implementarea pachetelor turisticeFISHNAT:- 250 EN + 250 RO + 250 BG cu urmatoarele caracteristici : A 5 culoare inchisa , hartie lucioasa , 300:90, fara plastifiere , imprimare full color ,20 pagini.Tiparire pliante promovare Festival FISHNAT:-250 RO + 250 BG cu urmatoarele caracteristici : format A5, culoare imprimata pe fiecare fata , dublu acoperit cu hartie lucioasa 135 g.Tiparire postere promovare Festival FISHNAT:-200 bucati cu urmatoarele caracteristici : format A3 , hartie 130 gr / m², personalizate, incl. graphic.Tiparire flyere cu descrierea proiectului FISHNAT:- 500 bucati RO cu urmatoarele caracteristici : 100 x 200 mm. , colorat pe fata/spate , hartie lucioasa/mata max. 150 gr / m².Achizitionare si  inscriptionare sepci promovare Festival:-300 bucati . Crearea si proiectarea unei povesti caracteristice (continut pentru 2 pagini , text si fotografii ), asigurarea publicarii povestirii intr-un Catalog de turism a unei asociatii romanesti .Crearea si proiectarea unui banner online, ( continut : text, fotografii si aspect in partea de sus a paginii de pornire ) , cate unul pentru urmatoarele grupuri tinta: operatori de turism , asociatii de pescari si societatiAsigurarea editarii si publicitatii a 2 bannere online : unul pe site-ul web a cel putin a unei asociatii turistice si altul pe site-ul web al unei asociatii de pescari , timp de 3 luni.Creare si proiectare buletin informativ ( continut: text si fotografii , aspect ).Dezvoltarea si punerea in aplicare a unei campanii de informare ( pentru 500 de adrese de e-mail, grupul tinta – operatorii de turism ), ( pentru 500 de adrese de e-mail , grupul tinta- asociatiile de pescari) .Crearea si gestionarea a 3 canale media sociale ( 2 mesaje pe saptamana, 3 luni, total 24 mesaje).Promovarea bannerului cu Festivalul FISHNAT pe o pagina web , grup tinta – o societate piscicola, actualizat saptamanal pe o perioada de 3 luni.În acest sens, suntem interesaţi să ne transmiteţi oferta dumneavoastră de pret   si  perioada de valabilitate a ofertei pentru serviciile mai sus mentionate .Vă rugăm  să ne transmiteţi oferta dumneavoastră   până la data de 25.10.2018 prin fax, e-mail sau direct la sediul Fundației.Criteriul de atribuire va fi prețul cel mai scăzut.Informaţii suplimentare puteţi obţine la tel. 0723.513.998.